Seminaari peruttu - siirretään maaliskuulle 2021

Näin neuvottelen oman palkkani

Varatuomari Kari Eskola on hankkinut monipuolista ja vastuullista työkokemusta henkilöstö-, kehittämis-, hallinto- ja kansainvälisistä tehtävistä erityyppisissä organisaatioissa. Hän siirtyi Akavan Erityisalojen palvelukseen Keskusrikospoliisin henkilöstöpäällikön tehtävistä vuonna 2007. Vuodesta 2010 Kari Eskola on toiminut edunvalvonnan päällikkönä ja liiton edunvalvontatiimin esimiehenä ja antaa työsuhdeneuvontaa liiton yksityissektorin jäsenille. Kari vastaa liiton omasta työehtosopimustoiminnasta, yksityissektorin neuvottelukuntatyöstä sekä yhdessä toiminnanjohtajan kanssa liiton yhteiskunnallisen edunvalvonnan valmistelutyöstä.

Kuinka vahvistan henkilökohtaista resilienssiäni?

Harri Gustafsberg on mielen suorituskykyä valmentava, tutkiva ja kehittävä filosofian tohtori ja turvallisuus johtamisen maisteri

(FT, HTM). Lisäksi hän on palkittu tietokirjailija ja yrityspuhuja.

Harri Gustafsberg on erikoistunut suorituskyvyn nostamiseen yksilötasolla ja organisaatiotasolla.  Harri työskenteli Poliisin valtakunnallisessa valmiusyksikkö Karhussa yli 20 vuotta, joista viimeiset 10 vuotta kouluttajana ja operatiivisena johtajana. Hän lopetti yksikössä elokuussa 2014.

Resilienssikykyisyys on henkisen vahvuuden, joustavuuden, sopeutumiskyvyn ja oppimisen muodostama kokonaisuus. Ihmisellä on mahdollisuus kehittää näitä ominaisuuksia tietoisesti läpi elämän. Kysymys on tietoisuuden, ajattelun, tunteiden ja fysiologian harjoittamisesta, sekä ihmisen sosiaalisesta yhteistyöstä.

HUOM! SEMINAARI SIIRTYY MAALISKUULLE 2021

9:30    Näin neuvottelen oman palkkani  -  Kari Eskola

10:20  Tauko

10:30  Kuinka vahvistan henkilökohtaista resilienssiäni?  -  Harri Gustafsberg

Paikka:

Pandemiakauden vuoksi seminaari striimataan osallistujille netin välityksellä katsottavaksi.

Järjestäjä:

Liiketalouden Liitto LTA ry