Osallistu työnhakuvalmennukseen!

Tiedätkö, miten onnistua työnhaussa?

Työmarkkinat ovat jatkuvan muutoksen kourissa ja tämä edellyttää työntekijöiltä monenlaisten taitojen ylläpitoa ja päivittämistä. Osaatko tuoda osaamisesi esiin, jos työnhaku tulee ajankohtaiseksi?

LTA Hyvinkää ry, Pääkaupunkiseudun Liiketalous LTA ry ja SLK-Kilta ry järjestävät Liiketalouden Liitto LTA ry:n kanssa yhteistyössä työnhakuvalmennuksen, joka on tarkoitettu kaikille työnhausta ja siihen liittyvistä taidoista kiinnostuneille. Tule päivittämään osaamisesi! Valmennus koostuu kahdesta osasta, jossa ensimmäisessä keskitytään työn etsimiseen ja hakemiseen liittyviin asioihin ja toisessa osassa käydään läpi CV:n rakentaminen.
Paikka: Liiketalouden Liiton toimisto, Kuortaneenkatu 13, 2. krs. (jos tulet hissillä, valitse 1. krs.)
Aika: 30.10. ja 6.11. klo 17–19.30 (kahvit klo 16.30 alkaen)
Hinta: Jäsen 10 euroa/ilta, ei-jäsen 30 euroa/ilta. Ilmoittamatta poisjäännistä ja saman päivän peruutuksista laskutamme osallistumismaksun.

Kouluttaja: MB Elämäntaidon valmentaja –Life Coach Sonja Vainio, ValmennusVainio Oy
Sonja Vainio on työskennellyt liike-elämän palveluksessa mm. 6 vuotta rekrytointikonsulttina, usean vuoden myyntipäällikkönä ja kirjanpitäjänä. www.valmennusvainio.com

TYÖNHAKUVALMENNUS, 30.10.2014, OSA I: MITEN, MISSÄ JA MILLOIN HAEN UUTTA TYÖPAIKKAA?

•    Työnhaku tänä päivänä, mitä jokaisen olisi hyvä tietää
•    Haku avoimeksi ilmoitettuihin työpaikkoihin -> miten erottautua joukosta ja päästä haastatteluun
•    Kannattaako hakea piilotyöpaikkoihin?
•    Ketä voit kontaktoida ja miten?
•    Oma urasuunnittelu. Missä haluat urallasi olla 2-5 vuoden kuluttua -> mitä voit tehdä asialle nyt?
•    Mikä on työllisyyskehitys eri ammattialojen suhteen -> jos oman alasi työllisyystilanne on huono, mitä voit tehdä asialle?

Valmennuksen 1. osaan ilmoittautumiset 22.10.2014 mennessä sähköpostitse: liitto(at)liiketaloudenliitto.fi.

TYÖNHAKUVALMENNUS, 6.11.2014,OSA II: CV-KLINIKKA

•    Ansioluettelon päivittäminen/tekeminen
•    Erilaiset cv-mallit
•    Mitä tulee huomioida cv:n ja hakemuksen tekemisessä?
•    Mitä tietoa tulisi laittaa näkyville - mitä ei?
•    Haastatteluvalmiudet -> mitä yleensä kysytään?
•    Miten esiinnytään haastattelussa?
•    Mitä asioita kannattaa tuoda esille itsestäsi ja mitä on hyvä välttää?
•    HUOM! Ota mukaan oma ansioluettelosi!

Valmennuksen 2. osaan ilmoittautumiset 29.10.2014 mennessä sähköpostitse: liitto(at)liiketaloudenliitto.fi