Liity jäseneksi

Liiketalouden Liitto on liiketalouden osaajien oma yhteisö. Liiton kautta saat tukea työsuhdeasioissa, oikeusturva- ja vastuuvakuutuksen, palkka- ja työnhakuneuvontaa sekä monipuoliset jäsenedut. Samalla voit liittyä myös työttömyyskassan jäseneksi ja siten turvata toimeentulon, jos joudut työttömäksi.

Jäseneksi on helppo liittyä ja jäsenmaksu on edullinen.

Liiketalouden Liiton jäseneksi voivat liittyä kaikki, joilla on joko liiketalouden tutkinto (mikä tahansa perustutkinnosta ylempään korkeakoulututkintoon) ja/tai jotka työskentelevät liiketalouden tehtävissä. Liiketalouden Liiton jäsenistö on siten hyvin laaja joukko liiketalouden osaajia, joiden koulutus ja työtehtävät edustavat monipuolisesti koko liiketalouden alaa.

Liiton jäseneksi on mahdollista liittyä myös opiskeluvaiheessa, kun suoritettava tutkinto on liiketalouden alalta. Tällöin kannattaa valita jäsenlajiksi opiskeljajäsenyys.

Liiketalouden Liiton jäsenenä on mahdollista jatkaa myös sen jälkeen, kun on siirtynyt työelämästä eläkkeelle. Työuran jälkeen sopivin jäsenlaji on seniorijäsenyys.

Lue lisää jäsenlajeista ja -maksuista täältä

Liittymislomakkeen löydät täältä. Liittymislomake täytetään ja allekirjoitetaan sähköisesti. Allekirjoitusta varten tarvitset verkkopankkitunnukset. Halutessasi voit myös tulostaa paperilomakkeen ja lähettää sen postissa (ks. alla).

Jos haluat tulostaa lomakkeen ja lähettää sen postissa, löydät tulostettavan pdf-lomakkeen täältä.