Kaverille kanssa! -kampanjan tarkoituksena on pistää hyvä kiertämään ja kasvattaa LTA:n osaajien verkostoa. Tee siis ystävälle ja/tai työkaverille palvelus ja suosittele LTA:n jäsenyyttä! Jos ystäväsi liittyy LTA:n jäseneksi kampanja-aikana 1.4.–30.6.2017, saatte molemmat S-ketjun 50 euron lahjakortin, jonka voitte käyttää johonkin kivaan joko yhdessä tai erikseen!

LTA on liiketalouden osaajien oma edunvalvontajärjestö, joka panostaa toiminnassaan erityisesti henkilökohtaiseen palveluun niin työsuhdeneuvonnassa kuin muissakin palveluissa. Pirstaloituneessa työelämässä on jokaisen jäsenen tilanne usein erilainen ja toiveet sekä tarpeet neuvontapalveluillekin yksilölliset. Tämän vuoksi LTA:sta saa neuvontaa ja tukea työpaikasta, koulutustaustasta tai (työehto)sopimuksesta riippumatta. LTA:sta saa paitsi asiantuntevaa työsuhdeneuvontaa ja oikeusturvavakuutuksen, myös työttömyysturvan JATTK-työttömyyskassan kautta sekä koulutusta ja tietoa työelämän muutoksista. Lisäksi käytössäsi on jäsenille maksuton yksityisoikeudellinen puhelinneuvonta. Kannattaa siis suositella!

LTA:n jäseneksi voi liittyä kätevästi täällä: http://www.liiketaloudenliitto.fi/jasenyys/liittymislomake

Kampanjaehdot: Kilpailu koskee vain Liiketalouden Liiton varsinaisia ja varsinaisiksi jäseniksi liittyviä jäseniä. Suosittelijan nimi tulee mainita liittymislomakkeessa. Lahjakortit lähetetään molemmille, kun kummankin koko vuoden jäsenmaksu on maksettuna.